Oamenii de știință care studiază energia nuclearea prin fuziune la Laboratorul Național Lawrence Livermore din California au declarat că...
Touaregul se înnoieşte în 2007
De același autor
Uniunea Democrată a Maghiarilor din România (UDMR) nu este doar formațiunea care se înșurubează mereu la guvernare. La nivel local, UDMR...
De anul acesta, statul acordă ajutoare tinerilor până în 35 de ani care vor să îşi construiască o locuinţă. Potrivit unui...
Pentru siguranţa dumneavoastră, trebuie să ţineţi cont de câteva reguli atunci când cumpăraţi carne de pasăre.
Verificaţi dacă...
În urma incendiului din 30 octombrie 2015, bilanţul victimelor de la Colectiv a ajuns la 64:
1. Andrei Stefan Hamed...
Pentru a munci legal în Danemarca, cetăţenii români au nevoie de permis de muncă şi de şedere.
Acesta se eliberează de către The...
Specialiştii site-ului www.tridexservice.ro vin în întâmpinarea posesorilor de...
Unul dintre site-urile auto dedicate SUV-urilor, Suv-buster a publicat informaţii conform cărora în acest an Touaregul va suferi schimbări atât la nivelul caroseriei, cât şi sub capotă. Volkswagen înoieşte aspectul SUV-ului de clasă mare în aşteptarea compactului Tiguan, prezentat deja la la Salonul Auto de la Los Angeles, de anul trecut. Designerii germani s-au concentrat asupra grilei faţă şi a spatelui Touaregului care îşi vor schimba radical forma, iar inginerii au potenţat SUV-ul cu un motor care are la bază noua tehnologie FSI.
Grila faţă a Touaregului este mai compactă şi lasă loc pe cele două laturi la farurile cu texnologie bi-xenon şi ele modificate, parcă miniaturizate. Întreg ansamblu faţă va avea un aspect mai preţios decât actualul design. Spatele este uşor retuşat, la fel şi stopurile masinii care lasa un efect de LED la aprinderea becurilor lampii de frânare.
Propulorul FSI este un gigantic V8 capabil să genereze 350 de CP şi 440 Nm la o turaţie medie de 3.5 mii de rpm. Touaregul poate atinge, graţie acestui motor de la 0 la 100 de km/h în doar 7.5 secunde, un timp demn şi pentru clasa sportivelor. Viteza de top se opreşte în jurul valorii de 240 km/h. Inginerii de la Volkswagen ne asigură că în ciuda performanţelor superioare V8-ul este extrem de eficient, consumând aproximativ 13 litri la 100 de km.
Pentru a opri bloidul în siguranţă de la orice viteza, frânele maşinii au fost modernizate prin folosirea unui nou sistem ABS. Acesta este cu 20 de procente mai eficient decât predecesorul său.